Od 17 do 31 sierpnia tysiące mieszkańców Łodzi będzie miało okazję dowiedzieć się, że zespół Tourette’a to nie tylko koprolalia. Plakaty pojawiły się między innymi przy Manufakturze – największym centrum handlowym w Łodzi, łódzkim lotnisku, Łódzkim Domu Kultury, dworcu PKP Widzew, Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji i w kilkunastu innych lokalizacjach, które codziennie mijane są przez wiele osób!

Akcja to kolejny element Akademii Tourette’a, w ramach której uświadamiamy społeczeństwo o zespole Tourette’a. Mamy też nadzieje, że dzięki plakatom, na których znajduje się link do strony internetowej stowarzyszenia, trafimy do osób, które mają zespół Tourette’a i ich bliskich, ale nie wiedzą o naszych działaniach.

Plakat został zaprojektowany przez Mateusza Bednarczyka, wolontariusza Stowarzyszenia, który też choruje na zespół Tourette’a – Matteo Art.

23 gabloty citylight zostały udostępnione przez Biuro Promocji Urzędu Miasta Łodzi.